dinsdag 2 juni 2009

oefening in het stropdragen



Omdat de laatste campagneweek begonnen is en vooral omdat ik straks champagne ga drinken met de vrouw die me deze mooie das geschonken heeft. Waarom vertel ik u volgende week. Het waarom van die voortijdige champagne bedoel ik, niet de reden tot aankoop, die moet u haar bij gelegenheid maar zelf eens vragen. Ze kocht hem in Sint Martens Latem in 2003, en wie de verftubes herkent mag me de naam van de ontwerper mailen. Maar NIET naar steph.feremans apestaart groen.be zoals aangegeven op de Eco-capital visitekaartjes, want dat adres werkt niet! Net zomin als de link naar de verkiezingssite werkte (nu weer wel, de wegen in this second life zijn volkomen ondoorgrondelijk) Om maar te zeggen dat heel wat IT-professionals heel wat steken laten vallen. Wie een netwerk zoals ik als breiwerk ziet beseft van de wederomstuit dat zoiets onuitstaanbaar is. Dus bij deze: wie reageren wil doet dat naar: lieve.steph apestraat,-)) scarlet.be of gewoon rechtstreeks op deze blogpagina.
BTW: die obarometer geeft sinds gisteren een forse stijging van het aantal bezoekers weer, ik bedank u allen een zelfde aantal keren, en kerekewere hé ?
In het vooruitzicht u te lezen,
Mvg
Steph

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers